ترازو گرمی کیا ارس مدل KB
جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

ترازوی گرمی دیجیتال است که دارای ظرفیت 2 کیلو گرم با دقت توزین 0/1 گرم می باشد ، استفاده از ترازو ساده بوده و نمایشگر ترازوی دیجیتال lcd back light است ، دیجی اسکال قیمت ترازو را بسیار عادلانه در قیاس کیفیت ترازو اعلام می نماید .

ترازوی دیجیتال در مدل های گوناگونی تولید می گردد و یکی از این گروه ها ترازو گرمی است که بیشتر برای توزین مواد ارزشمند به کار می رود که دقت ترازو در توزین اهمیت زیادی دارد ، ترازو های گرمی تنها برای نمایش وزن می باشند و امکان محاسبه ی مبلغ کل را ندارند ، ظاهر ترازو به صورت بدون علمک می باشد که بر روی بدنه ی ترازو دو نمایشگر وزن و نمایشگر باتری ترازو وجود دارد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال کیا است ، گارانتی دستگاه به مدت 12 ماه تایید می گردد و تعمیرات ترازو پس از خرید در این مرکز انجام می گیرد .

مشخصات کلی

ترازو گرمی کیا ارس مدل kb ، ترازو دیجیتال کوچکی است که برای توزین مواد ریز گرمی مناسب می باشد ، بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده می باشد اما دارای بدنه ی ضعیفی می باشد که مقاومت زیادی ندارد و در توزین نباید وزنی بالا تر از ظرفیت ترازو روی سینی قرار بگیرد .
ویژگی های ترازو گرمی کیا مدل kb

کمینه ظرفیت : 0/01 گرم | 0/1 گرم | 1 گرم
بیشینه ی ظرفیت : 500 گرم | 2 کیلو گرم | 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم | 1 گرم
ابعاد ترازو دیجیتال : 17 × 24 سانتی متر
کیبرد : on / off | پارسنگ الکترونیکی
نوع تغذیه : برق و باتری
نوع نمایشگر ترازو : lcd back light
نوع دستگاه : ترازو گرمی دیجیتال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 9 آبان 1394برچسب:, :: 14:17 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: